7.04.2019

seekatskilderye, seekatpalms; 'n pragtige katoenbriesjie blaas Lizzie oor paradysbome; in hierdie uitkyk paradys, blaas deur en kyk oor die paradys


🏠

seekatskilderye, seekatpalms; 'n pragtige katoenbriesjie blaas Lizzie oor paradysbome;  in hierdie uitkyk paradys, blaas deur en kyk oor die paradys


🏠



Liewe Lizzie,

my emmer lys:

Ek wil "LIKE" jou wolk foto's en  jou seekat skilderye op sosiale media, presies hoekom Tim Berners-Lee die Internet uitgevind het.
 




*het net verskuif na 'n nuwe woonstel met palmbome en spreiligte.


*Oorspronklike Engels na Afrikaanse vertaling, nie Google se beste uur nie.


Die Antwoord speel New Orleans.


Sonny Landreth speel NOLA in Maart 2020.



Woon jy regtig in hierdie paradys en kyk oor die paradys?

olyfsap,


oorspronklike M
nuwe en verbeterde M




Baardskeerdersbos


-34.588888888, 19.570833333

🏠

 a'n presie ligteblaas blaa bla wolk oor spreiligte Lizzie heuwel ; 'n blaa blawolkseeat spreiligte heuwel vertroue en respek.

Ek wil "LIKE" jou presie ligteblaa wolk foto, en  jou seekat skilderye op sosiale media;  spreilig Internet uur, Tim Berners-Lee seekat Internet; spreiligte uurs, vertroue en respek in Kaap-woon;  spreilig buizerd uitsig.


blaa deur wat deur my blaas

Ek wil  hoekom Tim Berners-Lee die internet met Google uitgevind het se beste speel.


Woon jy regtig in hierdie oor-paradys-uitsig paradys?


Ek wil jou perd-vertroue en  buizerdblaa respek
 
a light-blown, blue-blazing cloud over floodlit Lizzie hill; leafy trust and seaweed respect.

I want to "LIKE" your  cloud photos, and your octopus paintings on social media;

buzzard views blowing through what is blowing through me.

     🏠


Do you really live in this paradise-looking paradise?

horse head village
-34.588888888, 19.570833333 🏠
I want your horse trust and buzzard respect