11.13.2009

Gurkbasurken Motherhumper

Cosmo KramerImage via Wikipedia

A tough rough mean mother hump
Okej, nu är det dags för mig att plaska lite mer i vår stockholmska skribent-ankdamm här igen. Okay, now it's time for me to dabble a bit more in our Stockholmska author-duck pond here again. Men alltså Fredrik Strage skrev i DN På Stan i torsdags att min "Svina-på-krogen-artikel" i senaste Pause var årets roligaste läsning, och därför måste jag ju faktiskt kontra med att hans Jerry Lee Lewis-intervju idag krossar. But then Fredrik Strage wrote in Dagens Nyheter På Stan on Thursday to my "pig-on-inn-Rule" in last year's Pause was fun reading, and therefore I must in fact counterproductive to his Jerry Lee Lewis interview today crushers. Sjukt rolig! Sick fun!


 
Och medan jag ändå håller på och länkar lite här så kah jag ju tipsa om några grejer till då: And while I still hold on and links a bit here so kah I did tell a few things to which:

Ja, The Killer-artikeln är verkligen något helt annat ? Yes, The Killer, the article is really something completely different? genial! genial! Som trivia kan nämnas att jag varit utanför Jerry Lees barndomshem i Ferriday(?), Louisiana som hnumer drivs som ett museum av systern, vilken annars mest är känd för en misslyckad karriär under artistnamnet The Killerette. That trivia can be mentioned that I had been outside Jerry Lee's childhood home in Ferriday (?), Louisiana hnÚm which operated as a museum of his sister, which would otherwise best known for a failed career under the name The Killerette.

Jerry Lee vs Strage var top-of-mind tills jag fick höra om härvan kring Michael Richards (alias Kramer). Jerry Lee vs. Strage was top-of-mind until I heard about mess around Michael Richards (aka Kramer).

Well well. Well well.
Kriff: Kool! Kriff: Kool!
Och den där Michael Richards-härvan, alltså den var på allvar va? And that Michael Richards-mess, then it was seriously right? Är inte helt lätt att verkligen ta in det liksom. Is not easy to really absorb it as well.

baserat på hans rollfigur i en komediserie för 15 år sen kan jag säga direkt att the k-man inte är rasist. based on his character in a comedy series for 15 years ago, I can say directly that the k-man is not racist.

men seriöst så verkade det såklart sjukt lågt och extremt o-kul sagt, det lilla klippet jag såg imorse. but seriously it seemed of course sick and extremely low-o-fun said, the little clip I saw this morning. men han kanske tröttnade på en (enligt honom) dålig publik och tappade omdömet om vad som är roligt/okej att säga. but maybe he got tired of one (according to him) bad crowd and dropped the reputation of what is fun / okay to say.

ang Jerry Lee vs Strage: ang Jerry Lee vs. Strage:

Vilken var den senaste skiva du köpte? What was the last CD you bought?

- Senaste skiva? - Last disc? Jag har inte köpt en skiva i hela mitt liv! I have not bought a CD in my entire life! Jag gav ut en skiva när jag var väldigt ung och sedan dess har jag aldrig betalat för dem. I put out an album when I was very young and since then I have never paid for them. Men jag har en stor samling. But I have a great collection. Två hundra skivor, kanske. Two hundred discs, perhaps.

Hahahahahahahahahahahahahahaha!!! Hahaha Hahahahahaha Hahahahahaha!

Postat av: nyckfull.net Posted by: nyckfull.net
Jerry Lee Lewis är så underskattad, både som galning och musiker! Jerry Lee Lewis is so underestimated, as both crazy and musicians! Aint nuthing like a fartfylld bordshockeymatch med Jerry Lee på dånande volym! Is not Nuthing like a fast-paced bordshockey match with Jerry Lee on the thunderous volume!

Reblog this post [with Zemanta]