6.02.2012

Baise-moi with your yellow electric telephone

IMAGE  

Fuck me with your yellow electric telephone

Eat me with your shoes!

822_1000

Are you my MUSE?

My Indian soul?

Are you my eel!

You has small eel-slutty street bombs waiting to explode chunks in my eyes!

I plead to exist in your attendance!

Though I know your museum daily, you eat my Indian center.

You have done me shit. 

Museums of Civilization adore your electric bundles within.
797_1000

Love the belly world.

798_1000
799_1000
803_1000
812_1000

Baise-moi avec votre téléphone électrique jaune

804_1000

Mangez-moi avec vos chaussures! Etes-vous ma muse? Mon âme indienne?

815_1000
Es-tu mon anguille! Vous a de petites bombes de la rue anguille salopeprêtes à exploser en morceaux dans mes yeux!
844_1000
Je plaide pour exister dans votre présence! Même si je sais votre musée tous les jours, vous mangez mon centre indien. Vous m'avez fait chier. Musées de la Civilisation j'adore tes faisceaux électriques à l'intérieur. Aimez le monde du ventre.

  Fuck me with your yellow electric telephone Eat me with your shoes! Are you my MUSE? My Indian soul? Are you my eel! You has small eel-slutty street bombs waiting to explode chunks in my eyes! I plead to exist in your attendance! Though I know your museum daily, you eat my Indian center. You have ...» more Dogmeat